marți, 20 august 2013

Pepene roșu de dimineață

Spuneam în articolul trecut că dimineața obișnuiesc să mănânc fructe pentru că îmi oferă un boost de energie. Însă în dimineața aceasta nu am apucat să-mi cumpăr fructe așa că am plecat la serviciu cu mâna goală. Din fericire, era o colegă care avea pepene roșu la ea și a împărțit și cu mine micul ei dejun.

Trebuie să spun că un pepene roșu de dimineață merge ca uns. Spre deosebire de alte fructe, pepenele roșu se digeră mult mai repede pentru că are în componență foarte multă apă.

În plus, consumul de pepene dimineața ajută și la continuarea procesului de hidratare datorită nivelului crescut de apă.

Pepene rosu de dimineata
Sursă foto: http://www.yumtumdelivers.com

Recunosc totuși că pepenele roșu nu ține prea mult de foame și că în jurul orei 12:30 mi se făcea ușor foame. La prânz am mâncat două bucăți de piept de pui la grătar cu multă salată de varză proaspăt preparată. Am zis să fiu mai atent cu ce mănânc la prânz pentru că tocmai am câștigat un bax de bere Staropramen, iar seara cu siguranță voi bea niște bere :), deci trebuie să compensez pe partea de alimentație.

Vă reamintesc că nici un stil de viață nu merge menținut fără mici plăceri, că dacă e prea restrictiv, te oftici și te lași de dietă, regim sau de ce anume te-ai apucat.

Seara am băgat tot fasole simplă, fără carne sau altceva. În cantitate mică. Și pentru că berea este considerată aliment, trebuie să menționez că am băut și câteva beri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu