luni, 19 august 2013

Cum m-am îngrășat tare în câteva luni?

Nu pot să spun că am fost o persoană slabă vreodată. Poate când eram copil mic. Îmi amintesc că prin clasa a treia era mai mare ghiozdanul decât mine. Așa că ai mei s-au hotărât să mă trateze cu diverse vitamine injectabile sau ceva de genul ăsta. Nici nu mai știu exact.

În clasa a patra eram deja grăsun. Apoi am mai crescut, am mai făcut sport, gen 3 ani de karate într-o vară :) și la liceu am mai fost la sală. Dar n-am mai fost niciodată slab în adevăratul sens al cuvântului. Nu am avut niciodată pătrățele.

Însă în anul 2013 m-am îngrășat foarte mult. Am 1.87 m și ajunsesem la 93 de kg. Poate nu vi se pare mult. Ok, recunosc, arătam încă omenește. Nu puteai să-mi spui Gabi ăla grasu', dar nici Gabi ăla slabu'. Totuși, eu nu mă simțeam bine așa că m-am hotărât să slăbesc.

M-am îngrășat așa tare în câteva luni din două mari motive: berea și dezorganizarea.

Cum m-am ingrasat tare in cateva luni
Sursă foto: horeca.ro

Berea


Nu vă gândiți că eram alcoolic sau că sunt alcoolic. Pur și simplu îmi plăcea berea. De fapt, îmi place și acum :). Numai că o consumam în cantități industriale :). Și pentru că îmi plăcea la gust, nu pentru că avea neapărat alcool. Ca să vă dau un exemplu, când nu am mai băut bere, am încercat să beau vin alb. N-a mers. Nu-mi place. De tării nu mai zic. Deci când am lăsat berea o perioadă mai lungă, nu am simțit nevoia să beau alcool. Iar berea chiar îngrașă dacă este consumată în cantități mari

Dezorganizarea


Nu mâncam când îmi eram foame. Pentru că aveam senzația că nu aveam timp. Senzația de lipsă de timp pentru mâncare apare din cauza dezorganizării, adică a lipsei de disciplină. Nu există să n-ai măcar 15 minute pentru a mânca. Și asta în cel mai rău caz, că de obicei toți avem măcar 30 de minute la dispoziție pentru a mânca. Dacă ești fumător și ai timp să fumezi, atunci nu te plânge că n-ai timp să mănânci că e penibil, serios. Ei bine, și eu căzusem în treaba asta. Nu mâncam la timp și mi se făcea uneori atât de foame încât aș fi mâncat și un rahat, numai să mănânc ceva. Și iată cum am început să mănânc de toate: sandwich-uri, șaorme, pizza etc. Și mâncam în neștire.

Cam așa m-am îngrășat eu destul de tare în câteva luni. Despre cum am slăbit o să tot scriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu