luni, 19 august 2013

Chicken fingers cu salată de varză

Asta a fost masa principală a zilei de azi. Din păcate dimineață n-am apucat să mănânc mai nimic, dar până la pauza de prânz nici nu am simțit nevoia. Am mâncat destul de multe alune aseară și încă le mai simțeam în stomac și dimineața :).

Atenție, pe Jurnal de food eu scriu ce vreau și ce îmi trece prin cap. Acuma să nu credeți că chicken fingers cu salată de varză este o mâncare sănătoasă sau dietetică. Însă doar în combinația asta n-are ce rău să-mi facă.

Chicken fingers sunt mai degrabă o mâncare ce oferă proteine, chiar dacă stratul care acoperă carnea de pui este realizat de obicei din fulgi de porumb. Așa că le iau în calcul ca proteine. Salata de varză e foarte bună și merge în combinație cu orice.

Sursă foto: http://cookingwithelise.com

Sunt de acord că chicken fingers sunt gătite în ulei, iar acest lucru nu e tocmai sănătos, dar dacă vrei să îți menții silueta sau să slăbești, trebuie să-ți mai oferi niște mici plăceri. Iar asta e o plăcere pe jumătate vinovată, pentru că ar fi fost 100% vinovată doar dacă adăugam carbohidrați la acest fel de mâncare, adică dacă mâncam cu pâine sau cartofi de exemplu.

Diseară s-ar putea să mănânc niște fasole, cu sau fără salată, încă nu știu exact. Fără carne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu