luni, 19 august 2013

Cum am slăbit 8 kg în 3 săptămâni?

Nu, nu e vorba despre vreun articol genial despre slăbire și nici nu e vorba despre un regim alimentar sau pilulele minune. Pentru că e un blog în care scriu chestiile mele personale legate de mâncare și stil de viață, am să vă povestesc pe scurt cum am slăbit 8 kg în 3 săptămâni și cum am slăbit în total 11 kg într-o lună și jumătate.

Am renunțat la bere în perioada aia. Hai să zicem că în primele 3 săptămâni am băut doar 3 beri cumulat.

Am făcut combinații inteligente de mâncare. Adică, nu am mai combinat proteinele cu carbohidrații. Și am mâncat salată cam la orice mâncare. Concret, mâncam doar carne cu salată sau doar cartofi cu salată. Este vorba despre stilul de alimentație disociată.

Nu m-am abținut de la nimic, ci doar le-am combinat potrivit. Ideea de bază este să nu privești felul de a mânca ca pe un regim de slăbit sau o cură de slăbire. Am mai încercat eu cure de slăbire, dar după o săptămână renunțam.

Cum am slabit 8 kg in 3 saptamani
Sursă foto: http://topnews.net.nz

Cu cât stilul de alimentație ales e mai permisiv, cu atât ai șanse mai mari să te ții de el. Stilul de alimentație disociată e unul dintre stilurile permisive.

A, și am băut apă cu cap. Adică, beam foarte multă apă dimineața, imediat după ce mă trezeam, iar la o oră mâncam niște fructe. Și nu beam apă imediat după masă.

Despre cum am slăbit 7 kg și ceva în 23 de zile am scris pe larg deja aici, și puteți face click pe link ca să citiți mai multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu